Autá našich členov #2

Jakub (@_kubiik_play_)

0

Zdravím, volám sa Jakub, mám 21 rokov a týmto článkom by som Vám v krátkosti uviedol menší progres, úpravy svojho auta.

Jedná sa o Fabiu I VRS.
Jednotková Fabia vo verzii VRS sa mi páčila dlhší čas, tak som sa rozhodol si ju zadovážiť.

Info o aute:
Fabia I VRS, rok výroby 2004, čo sa týka výbavy tak si myslím štandardne ako každá, to jest 4 el. okná, tempomat, lakťová opierka, vyhrievané sedačky a podobne.

Interiér:
Čo sa týka úprav interiéru, tak veľa sa tam toho neudialo. Ako prvé sa vytepovali sedačky, komplet interiér.
Pôvodný volant som nahradil za skosený volant z Octavie III facelift.
Ďalej sa pripevnila zadná rozpera v priestore kufra a vybrali zadné sedačky.
Čo sa týka hudby, minimálne úpravy, kúpa rádia, výmena pôvodných reproduktorov za Pioneer.
Následne už len menšie detaily, kúpa nových koberčekov a ukazovateľ tlaku turba.

Úpravy zvonku:
Ohľadom exteriéru auta, aplikovali sa čierne fólie, taktiež čiastočne zatmavenie zadných svetiel.
Pôvodne xenóny boli upravené, začiernené pozadie, prerobené na bixenon.
Taktiež pridané US svietenie smeroviek.
Samozrejme výmena znakov, fólia prednej mriežky, úprava predného nárazníka “big mouth bumper”, ktorý je vyplnena mriežkov ťahokov, jednak kvôli výzoru a taktiež veľkému intercooleru, ktorý bol pridaný.
Spodné lizatko zo Seat leon cupra, ktorý každý veľmi dobre pozná.
Hmlovky v žltej fólii.
Splitter garážovej výroby, ktorý sa dá jednoducho pripevniť a odstrániť, podľa potreby. Využívaný väčšinou na zrazy a iné stretnutia.

 

Motor:
V motorovej časti čo poladili nejaké detaily na oko.
Lakovanie krytu batérie, časti krytu motora motora, pridanie znaku Škoda, lakovanie čela do lesklej čiernej s červenou líniou.
Taktiež červene trúbky Hella horns, ktoré väčšina pozná zo Subaru.
Pripevnená predná rozpera tlmičov, od chalanov zo Securace.
Čo sa týka výkonu, na aute bolo spravených zopár menších úprav ako sanie, výfuk, úprava RJ, remap od JMA, s výkonom 180ps čiže zhruba 132kw +\-.
Výmena bŕzd, kotúčov, za športové frézované,vŕtané s doštičkami Brembo. + malé detaily ako lakovanie brzdových strmeňov. Na aute je taktiež launch control a obmedzovač – popcorn (limiter).

Disky:
Z pôvodných diskov Spider r16, som zvolil disky značky Japan racing JR11 Gold, veľkosti R17, ET 35, šírka 8J, s pneumatikami veľkosti 205/40r17, ktoré na aute vyniknú svojim vzhľadom.

Podvozok:
Zo sériového podvozku fábie som prešiel na pružiny H&R so znížením -4cm.
Časom som sa rozhodol pre výškovo nastaviteľný podvozok značky JOM, pre väčší efekt zníženia, taktiež tuhosť.
Podvozok je stočeny na doraz, boli vybraté štelovacie misky a helpre.
Použité skrátene tyčky stabilizátora od TÁ-technix.

Farba auta:
Auto neprešlo žiadnou zmenou farby ani nebola aplikovaná žiadna fólia, okrem jednotlivých detailov, ktoré som popísal.
Auto prešlo dvojfázovou vrstvou leštenia.
Inak aplikované len rôzne vosky, detailery a podobne.

Ocenenia:
S autom sa zúčastňujem na nejakých zrazoch spolu s priateľmi.
Na posledných troch zrazoch bolo auto prihlásené do súťaže,v  kategórií show and Shine/ Škoda & Seat scene, z ktorých skončilo raz na druhom mieste.

Na záver by to bolo zhruba všetko o tejto fabke.
Ak Vás tento článok zaujal, máte otázky alebo chcete sledovať ďalej túto fabču, tak na Instagrame: @_kubiik_play_
@yooneekgarage
Ďakujem 😉

Môže sa vám páčiť
Komentáre
Loading...